W moim przypadku objawem zepsutego microswitch’a (mikrostyk, stycznik) było samoistne, bezwiedne wyzwalanie zamka tylnej szyby od klapy. Pierwotnie pomyślałem, że to wina pilota, ale po przeczyszczeniu i wyjęciu baterii, zamek dalej żył swoim życiem… Nr OEM wiązki to: 5143017AA
- ściągamy element tapicerki z tylnej klapy
pod spodem widzimy różne kabelki, ten który nas interesuje prezentuje poniżej - odpinamy wtyczkę, i wyciągamy microswitch z mechanizmu klamki (trzeba najpierw ściągnąć metalową obejmę która trzyma microswitch w gnieździe)
- cały kabelek wygląda tak
jak widać, sam microswitch jest mocno zmęczony przez życie… - nie mogłem nigdzie znaleźć dokładnie tego samego microswitch’a więc kupiłem: Highly SR0-03C IP67. Wygląda tak:
Oczywiście na pierwszy rzut oka, różni się od tego z oryginalnej wiązki ale to nie problem ;) - w microswitch’u przenosimy dźwignię na drugą stronę i na końcu ją delikatnie wyginamy ku górze
- wykorzystamy kabelki NO więc interesuje nas niebieski i czarny
- w oryginalnej wiązce przecinamy kable do odpowiedniej długości i lutujemy do dołączonych z microswitch’em (przypominam, niebieski i czarny)
- gotowy kabelek prezentuję się następująco
- wsadzamy microswitch na swoje miejsce
- wszystko składamy i działa.
//EDIT: kolega Kamil podesłał wiadomość, dzięki!
„..Znalazłem w necie te same mikrostyki których jeep używa – Marquardt 1055/58. Najlepiej przełożyć blaszkę ze starego do nowego to nie trzeba doginać. Na allegro jest nawet taki z kablem do jakiegoś kranu comet…
…Wczoraj kupiłem gotowy styk z kablem tutaj: http://www.bujnowicz.com/product_info.php?products_id=8597
Blaszkę też sprzedają osobno…„